woensdag 13 oktober 2010

Roet in het eten (Elli)

Het is weeral een tijdje geleden dat ik iets van me liet horen. Maar ik ben geveld met een buitenoorontsteking. Ik besef nu pas eigenlijk waarom een baby zo kan schreeuwen van de pijn met een oorontsteking, ik zou net hetzelfde hebben gedaan. Van de ene op de andere dag was mijn oor compleet dichtgezwollen, mijn hoorapparaat kon ik dan ook totaal niet verdragen.

Kermend van de pijn sleurde ik me van de bank naar bed en omgekeerd, maar het leven gaat door. De kinderen moeten nog steeds naar school en naar de turnlessen, we moeten nog steeds eten. Eens je kinderen hebt is er eigenlijk geen tijd om ziek te zijn! Gelukkig kon ik rekenen op heel veel begrip van zowel Fritz als de kinderen.

Fritz heeft elke dag voor ons gekookt, en het was ook een uitgelezen kans om het nieuwe take away sushi restaurant te proberen… En ik moet zeggen, het smaakt naar meer. Dit gaan we zeer binnenkort zeker ter plekke eens gaan uitproberen!
Marit heeft me overspoeld met tekeningen met hartjes en vraagt me om het half uur of het al beter is.

De oorontsteking heeft roet in het eten gegooid. Ik kon niet naar het optreden van “Tuesday After 8” zaterdag,  ik kon niet naar Pairi Daiza, ik ben al meer dan een week niet kunnen gaan werken, laat staan sporten.

Nu begin ik gelukkig stilaan verbetering te voelen, hoewel ik al onwel begin te worden bij de aanblik van de stapel strijk die op me staat te wachten. Maar goed, met een glas wijn en een goeie film erbij werken we die wel weer weg.
Op naar volgend weekend, want dan hebben we een jarige in huis. Jorunn wordt alweer negen!

Elli.


0 reacties:

Een reactie posten

Thema's

Over ons

Deze ouderblog is een initiatief van Mammacafé - Reddie Teddy.

- Elli (37) en haar vriend Fritz (39) hebben 2 dochters, Jorunn (8) en Marit (5). Elli heeft het druk, met een fulltime job en een gezin met 2 turnende kinderen. Ze probeert nog ergens tijd te vinden om zelf te sporten.

- Tom is 28 en vertelt over papa worden, de zwangerschaps-kwaaltjes van zijn vriendin en het afscheid van het vrije mannenleven. Babytalk door een man dus!

- Margot (27) is in verwachting van haar eerste kindje. Margot schrijft over ‘wauw, ik ben zwanger!’, de vele ups en de talrijke downs voor de bevalling.

- Geert (44) is getrouwd met Hilde (42) en papa van Jana. Geert heeft een fulltime job in Brussel, werkt freelance als reporter-journalist en runt een evenementenbureau. Dankzij een goed time management kan hij daarnaast gelukkig nog tijd vrijmaken voor zijn gezin.

- Mieke (31) heeft 2 kinderen en schrijft ontzettend graag over hun kunsten, ontdekkingen, grote en kleine verdrietjes. Ze hoopt daarmee een dagboek aan te leggen voor hen later.

- Marga (35) besloot na een heleboel verlofstelsels en 4 kinderen haar carrière vaarwel te zeggen en te kiezen voor het thuisblijfmoederschap.

Opvoeding van baby tot tiener

Mammacafé blog. Mogelijk gemaakt door Blogger.